Kundeservice

Kontakt os

Mail: info@billyblaek.dk - Besvares normalt inden for 2 timer på hverdage mellem kl. 09.00 og kl. 16.00.

Tlf.: 70 20 66 02 - Telefonerne er åbne på hverdage mellem kl. 09.00 og kl. 16.00.

Vores administrationsadresse er:

BillyBlæk.dk ApS
Valhøjs Alle 126
2610 Rødovre
Danmark

Henvendelse på adressen er kun efter forudgående aftale.

CVR. nr. 33080824.

Sådan bestiller du

Hos BillyBlæk.dk kan du bestille varer via vores website, pr. mail eller pr. telefon.

Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Vi kan skaffe næsten alt fra dag til dag.

Kontakt os på info@billyblaek.dk eller tlf. 70 20 66 02.


For at foretage et køb online skal du blot gøre følgende: 

  1. Find de varer, du ønsker at købe. Brug vores "quick køb" på forsiden eller find din printer under "Produkter".
  2. Læg de ønskede varer i kurven, og gå til kassen. 
  3. Indtast dine kundeoplysninger.
  4. Vælg betalings- og forsendelsesmåde.
  5. Læs og godkend vores handelsbetingelser.
  6. Tjek, at alle oplysninger er korrekte, og gennemfør købet.

Levering

* Bestil inden kl. 17:00 på hverdage, og vi leverer lagervarer den følgende hverdag

 

 GLS

Vælg mellem følgende leveringsmetoder:

 

glspakkeshop

GLS PakkeShop

GLS erhvervslevering

GLS erhvervslevering

GLS privatlevering

GLS privatlevering


Privatkunder

28 kr.

44 kr.

62 kr.


Erhvervskunder      

28 kr.

44 kr.

 


Offentlige kunder

28 kr.

44 kr.

 

 

Privatkunder
Som privatkunde kan du vælge mellem forskellige leveringsmåder:

GLS PakkeShop
Udleveres i en lokal butik nær dig. Pakken skal være afhentet inden for 11 dage. Her finder du din nærmeste GLS Pakkeshop.

GLS Erhvervslevering
Få din pakke leveret på din arbejdsplads. Skal du som privatperson have din pakke sendt til din arbejdsplads, skal du først udfylde din egen information og derefter sætte flueben i og udfylde "Anden leveringsadresse". Pakken leveres på hverdage mellem kl. 08.00 og 16.00.

GLS Privatlevering
Få din pakke leveret med GLS direkte til privatadressen på hverdage mellem kl. 08.00-16.00. Bemærk! Er der ikke nogen på adressen, når GLS kommer, anbefaler vi, at du tillader, at pakken må sættes, hvis muligt. Ellers bliver pakken leveret i den nærmeste GLS Pakkeshop eller på en GLS Terminal, men først dagen efter. Der skal du selv afhente pakken, og der kan være langt, afhængig af, hvor i landet du bor.

Erhvervskunder og offentlige kunder
Som firmakunde eller offentlig kunde kan du vælge mellem forskellige leveringsmåder:

GLS Erhvervslevering:
Leveres til alle erhvervsadresser/offentlige adresser med GLS. Er der ikke er nogen til at modtage pakken på firmaadressen mellem kl. 08.00 og 16.00, lægger chaufføren en kvittering med din pakkes nr. og kontaktinformation til GLS, så du kan aftale et nyt tidspunkt for levering. Dette koster ikke ekstra. Alternativt kan du skrive i kommentarfeltet, at pakken må sættes et særligt sted, f.eks. hos nabofirmaet, ved vareindleveringen eller lign. Bemærk, at hvis pakken sættes et særligt sted, sker dette på eget ansvar.

GLS PakkeShop:
Udleveres i en lokal butik nær dig. Dette er velegnet, hvis du ikke altid er på firmaadressen eller ønsker en fleksibel leveringsmetode. Pakken skal være afhentet inden for 11 dage. Her finder du din nærmeste GLS Pakkeshop.

Track and trace
Alle vores pakker sendes med track and trace. Det betyder, at du hele tiden kan følge din pakke via nettet. Når din pakke afsendes fra vores lager, modtager du en mail med din kvittering og med information om, hvor og hvornår din pakke bliver leveret.

Afhentning
Det er muligt at afhente varer på vores lager i Rødovre efter forudgående aftale på tlf. 70 20 66 02.

Reklamér produkt

Har du modtaget et defekt eller forkert produkt, skal du oprette en reklamation.

Opret reklamation

Betalingsmåder

Hos BillyBlæk.dk kan du betale på følgende måder:

Betalingskort

Dankort 
Visa Dankort 
eDankort
Visa Elektron
Maestro 
MasterCard

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

MobilePay

Betal din ordre via MobilePay. Det kræver, at du har aktiveret "Brug MobilePay til nethandel". Det gør du under "indstillinger" i din MobilePay-app.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

EAN faktura

Som offenlig kunde kan du betale via EAN-nr., som indtastes ved bestilling.

 

Faktura

Hos BillyBlæk.dk tilbyder vi alle at købe på faktura / bankoverførsel. Hvis du har et firma kan du få op til 8 dages kredit ved at kontakte os.

Erhvervskunder

Hos BillyBlæk.dk tilbyder vi alle erhvervskunder, at de kan købe på faktura. 

Ønsker du at få 8 dages kredit kan det ske ved at kontakte os.

Som erhvervskunde kan I også blive fordelskunde og optjene gavekort på kompatible produkter og få en lang række andre fordele. Det er helt uforpligtende og gratis!

Derudover kan I tilmelde jer vores returboks-ordning, så I slipper for selv at skulle bruge tid på at sortere og bortskaffe brugte patroner, og samtidig hjælper I med at skåne miljøet. 

Som erhvervsfordelskunde hos BillyBlæk.dk er ordningen gratis. Tilmeld din virksomhed her: Bliv fordelskunde

Offentlig kunde

Som offentlig kunde kan I betale via EAN-nr. I skal blot benytte jeres 13-cifrede EAN-nr. ved bestilling.

Som offentlig kunde kan I også blive fordelskunde og optjene gavekort på kompatible produkter og få en lang række andre fordele. Det er helt uforpligtende og gratis!

Derudover kan I tilmelde jer vores returboks-ordning, så I slipper for selv at skulle bruge tid på at sortere og bortskaffe brugte patroner, og samtidig hjælper I med at skåne miljøet. 

Som offentlig kunde hos BillyBlæk.dk er ordningen gratis. Tilmeld dig her: Bliv fordelskunde

Hvad er en kompatibel toner?


En kompatibel toner er en tonerpatron, som er magen til den originale, passer til de samme printere og giver samme antal udskrifter. Forskellen er, at den er produceret af en tredjepart og altså ikke bærer den oprindelige printerproducents logo.

Garanterer I for kvaliteten?

Ja! Vi ved, at nogle er i tvivl om, hvorvidt de bør købe kompatible patroner. Virker de? Giver de lige så mange udskrifter? Er farverne ligeså flotte? Hvordan kan de være så meget billigere, hvis kvaliteten er den samme?

Vi sælger kun kompatible tonerpatroner af højeste kvalitet, og som fungerer nøjagtigt lige så godt som de originale. Vi står inde for vores produkter og giver alle kunder, også erhvervskunder, en 100 %-tilfredshedsgaranti. Har du købt et produkt hos os, som du føler ikke lever fuldstændigt op til forventningerne, kontakter du os blot og fortæller hvorfor. Så får du – uden diskussion – dine penge tilbage. Med returfragten oveni!

Tilfredshedsgarantien gælder i 1 år fra købsdatoen. Bemærk, at den ikke bortfalder, fordi du har åbnet og afprøvet varen. Denne garanti gælder alle kunder, dvs. også erhvervskunder, som købeloven normalt ikke giver returret.

Du kan derfor trygt give vores kompatible tonere en chance og samtidig spare gode penge.

 

Er udskrifterne lige så gode, som hvis toneren var original?

Ja, vores kompatible tonerpatroner er af højeste kvalitet og kommer fra nogle af verdens førende fabrikanter af tonere og printertilbehør. De fremstilles ved at genbruge brugte originalpatroner, der skilles ad, hvorefter printvalse og alle sliddele udskiftes. Der påfyldes nyt tonerpulver, og patronen samles. Efter omhyggelig stikprøvekontrol leveres de til os.

Bemærk, at mange sliddele og selve tonerpulveret ofte kommer fra de samme få producenter, som også er underleverandører til mange originalproducenter. Derfor er der reelt ingen fysisk forskel på patronerne.

 

Virker en kompatibel toner hver eneste gang?

Nej, ligesom med alle andre produkter, er der få, der ikke virker. Vi har en gennemsnitlig fejlrate på 1,1 % af alle solgte tonere, men det har altid drejet sig om isolerede problemer med den enkelte tonerpatron. Typisk kan printeren ikke se/registrere den nye patron, eller også kommer der striber eller klatter på udskriften. Mange gange kan vi klare problemet over telefonen – hvis ikke, sender vi en ny samme dag. Du har ingen omkostninger ved en eventuel reklamation.



Mister jeg garantien på min printer, hvis jeg bruger en kompatibel tonerpatron
?

Mange printerproducenter truer med at ophæve garantien på printeren, hvis der bruges kompatibel toner. Dette er ikke lovligt! Hvis de kan bevise, at skaden er forvoldt af den kompatible patron, kan de afvise en reparation på garantien. De er stadigvæk forpligtede til at dække alle andre skader.

Vi har endnu aldrig oplevet, at brug af vores patroner har skadet en printer, men for en sikkerheds skyld har vi tegnet en udvidet erhvervsansvarsforsikring. Så skulle det usandsynlige ske, at en af vores patroner ødelægger din printer, dækkes skaden af vores forsikring. Vi tager det fulde ansvar for vores produkter og evt. følgeskader.

 

Hvor kan jeg få mere at vide?

Er der spørgsmål, som du føler ikke er besvaret her, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os mandag til fredag kl. 09.00-16.00 på telefon 70 20 66 02.

Prisgaranti

BillyBlæk.dk vil altid være bedst og billigst! Derfor har vi prisgaranti!

På BillyBlæk.dk kan du købe kompatible blækpatroner til markedets laveste priser, uden at du behøver gå på kompromis med kvaliteten.

Vi importerer vores kompatible blækpatroner fra certificerede producenter og leverer dem direkte til dig uden flere fordyrende mellemled. Derfor kan BillyBlæk.dk sælge dig den samme blækpatron billigere end andre forhandlere.

Hvis du mod forventning alligevel skulle finde en tilsvarende patron billigere et andet sted, træder BillyBlæk.dk's prisgaranti i kraft. Vi overholder naturligvis også Konkurrende- og Forbrugerstyrelsens retningslinjer for prisgarantier.

 

BillyBlæk.dk prisgarantien

BillyBlæk.dk giver dig prisgaranti på alle vores kompatible blækpatroner. Garantien betyder, at vi refunderer dig forskellen plus 5 % af differencen, hvis du finder en tilsvarende patron til en lavere pris hos en af vores konkurrenter. Der skal være tale om samme mængde blæk i patronerne og samme antal sider, som kan udskrives.

Prisgarantien omfatter ikke evt. beløb til fragt, og garantien gælder i 30 dage efter købet.

Prisgarantien gælder ikke originale blækpatroner, restpartier, ophørsudsalg eller lignende.

 

Hvis du ikke har købt på BillyBlæk.dk endnu:

Har du set en tilsvarende kompatibel blækpatron annonceret billigere hos en anden forhandler, skal du sende dokumentation til BillyBlæk.dk. Gerne en mail med et link eller et screenshot. Er kravene opfyldt, tilbyder vi dig patronen til samme pris som hos den anden forhandler minus 5 % af prisforskellen i yderligere rabat.


Hvis du allerede har købt på BillyBlæk.dk:

Hvis du allerede har købt en kompatibel blækpatron på BillyBlæk.dk, og du efterfølgende ser en tilsvarende patron annonceret billigere hos en anden forhandler, skal du sende dokumentation til os. Gerne en mail med et link eller et screenshot. Er kravene opfyldt, refunderer vi dig forskellen plus 5 % af forskellen i yderligere rabat.

Tilfredshedsgaranti

Vi lever udelukkende af glade og tilfredse kunder! Derfor sælger vi kun blækpatroner af bedste kvalitet, som er fuldt på højde med de originale. Alle vores leverandører er ISO-certificerede, og vi er overbeviste om, at de blækpatroner, du køber hos os, vil leve op til dine forventninger.

Derfor kan vi også give dig en 100 % tilfredshedsgaranti, uanset om du er privat- eller erhvervskunde hos os:

Hvis du mod forventning skulle modtage blækpatroner fra os, som du ikke er 100 % tilfreds med, så ombytter vi dem fra dag til dag uden udgift for dig, eller vi refunderer dig det fulde beløb - uden diskussion!

ico logoer

Sikker e-handel

Når du handler på BillyBlæk.dk, kan du være ganske rolig. Vi er et 100 % danskejet firma, som har eksisteret siden 2010, og som tager din og vores sikkerhed meget seriøst. Derfor har vi også valgt, at ikke bare betalingsdelen, men hele vores shop kører https i 256 bit-krypering. Dermed er alle data og information (både dine og vores) beskyttet på bedst tænkelig måde.

Derudover har vi naturligvis alle de nødvendige godkendelser fra Nets A/S, og alle transaktioner gennemføres ligeledes på 256 bit-krypteret SSL-forbindelser.

Her kan du se vores SSL-certificat:

SSL-certifikat

Opbevaring af forbrugsvarer

Vi anbefaler, at du ikke at opbevarer dine forbrugsstoffer under følgende forhold:

- Temperatur højere end 40°C
- Relativ fugtighed på under 20% eller over 80%
- Et miljø med ekstreme ændringer i fugtighed eller temperatur
- Direkte sollys eller rumbelysning
- Støvede steder
- I en bil over en længere periode
- Et miljø, hvor korrosive gasser er til stede

Fortrydelsesret

OBS! Dette gælder kun originale varer. Alle kompatible produkter er omfattet af vores 100 % tilfredshedsgaranti.

Som privatkunde har du 120 dages fortrydelsesret, når du handler på BillyBlæk.dk. Du skal inden 120 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives skriftligt ved at sende os en mail på info@billyblaek.dk. I din mail skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her. Du betaler selv returfragten, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du kan også nægte at modtage varen eller undlade at afhente den, så får vi den automatisk retur. Bemærk, at du stadigvæk skal meddele os det skriftligt.


Varens stand, når du sender den retur


Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis originale varer er afprøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.

OBS! Du skal være opmærksom på, at hvis du fjerner/bryder folien, forseglingen eller forsøger at indsætte originalprodukter i printeren, er der sket en værdiforringelse af produktet. Brydes yderemballagen, og patronen eksponeres, vil patronen efterfølgende have en meget beskeden værdi eller være helt værdiløs.

Hvis du vil være sikker på at modtage hele købesummen retur, skal du derfor undgå at bryde yderemballagen på printerpatroner. Det er altid en god idé at sikre sig, at det er de rigtige patroner, der er bestilt, inden du tager hul på yderemballagen - er du i tvivl, så spørg os.

Varen skal returneres i producentens originalemballage og pakkes forsvarligt ind i egnet fragtemballage. Du må ikke påklistre mærkater eller skrive direkte på producentens originalemballage. Dette skal ske på fragtemballagen.

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderes den fulde købesum til dig via den samme betalingsmetode, som er anvendt ved købet, hvilket kan tage op til 7 dage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). Ved bankoverførsel er det vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Mener vi, at betingelserne ikke er opfyldt for at du kan udnytte fortrydelsesretten, kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse herfor.


Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

BillyBlæk ApS
Toftebo 13
4681 Herfølge

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Fortrydelsesformular

Har du fortrudt dit køb, kan du benytte vores fortrydelsesformular, som du finder ved at trykke på dette link

Reklamationsret

Alle vore varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Afhængig af den konkrete situation kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, hvis reklamationen er berettiget.

Hvis du opdager en mangel ved varen, skal du klage inden for rimelig tid. Hvis du venter for længe, kan du miste din ret til at få manglen afhjulpet. Det kan ske, hvis der går mere end to måneder, fra du opdager manglen, til du klager.

Har du modtaget defekte eller fejlleverede varer, eller ønsker du at reklamere over en vare, skal du kontakte BillyBlæk.dk inden varerne sendes retur, hvor vi så oplyser dig returadressen. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Købelovens mangelsregler finder anvendelse på denne aftale.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til BillyBlæk Kundeservice. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, kfst@kfst.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Returlabel

Hos Billyblæk.dk har vi gjort det nemt og billigt at returnere varer. Køb din returfragt gennem vores shop og få returfragten til en god pris. Køb returlabel

Hvis du ved en fejl har bestilt noget forkert og er ved at lægge en ny ordre, kan du købe en returlabel, eller hvis du ønsker at returnere varer, sender vi GLS-returlabelen som en PDF til den e-mail, som du oplyser under bestillingen. Tjek evt. dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget den 30 min., efter at din ordre er gennemført, og indenfor vores åbningstider, som er mandag-fredag fra kl. 09.00 til kl. 16.00.

Returlabel skal være brugt indenfor 14 dage efter modtagelse.

Hvor kan jeg aflevere pakken?

Her finder du nærmeste GLS Pakkeshop.

 

Her køber du din returlabel: Køb returlabel

Handelsbetingelser

Herunder kan du læse vores handelsbetingelser. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@billyblaek.dk eller mandag-fredag på tlf. 70 20 66 02.

Aftaleindgåelse

Du skal ved hvert køb acceptere vilkårene i handelsbetingelserne. Du opfordres til at læse betingelserne grundigt igennem og gøre dig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som vilkårene giver dig.

Alle aftaler indgås på dansk.

Priser

Alle priser på BillyBlæk.dk er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25 % moms. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende. BillyBlæk.dk opdateres dagligt. Der tages forbehold for prisfejl.

Reklamationsret

Alle vore varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Afhængig af den konkrete situation kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, hvis reklamationen er berettiget.

Hvis du opdager en mangel ved varen, skal du klage inden for rimelig tid. Hvis du venter for længe, kan du miste din ret til at få manglen afhjulpet. Det kan ske, hvis der går mere end to måneder fra du opdager manglen, til du klager.

Har du modtaget defekte eller fejlleverede varer, eller ønsker du at reklamere over en vare, skal du kontakte BillyBlæk.dk inden varerne sendes retur, hvor vi så oplyser dig returadressen. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Købelovens mangelregler finder anvendelse på denne aftale.

Fortrydelsesret

OBS! Dette gælder kun originale varer. Alle kompatible produkter er omfattet af vores 100 % tilfredshedsgaranti.

Som privatkunde har du 120 dages fortrydelsesret, når du handler på BillyBlæk.dk. Du skal inden 120 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives skriftligt ved at sende os en mail på info@billyblaek.dk. I din mail skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her. Du betaler selv returfragten, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du kan også nægte at modtage varen eller undlade at afhente den, så får vi den automatisk retur. Bemærk, at du stadigvæk skal meddele os det skriftligt.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis originale varer er afprøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.

OBS! Du skal være opmærksom på, at hvis du fjerner/bryder folien, forseglingen eller forsøger at indsætte originalprodukter i printeren, er der sket en værdiforringelse af produktet. Brydes yderemballagen, og patronen eksponeres, vil patronen efterfølgende have en meget beskeden værdi eller være helt værdiløs.

Hvis du vil være sikker på at modtage hele købesummen retur, skal du derfor undgå at bryde yderemballagen på printerpatroner. Det er altid en god idé at sikre sig, at det er de rigtige patroner, der er bestilt, inden du tager hul på yderemballagen - er du i tvivl, så spørg os.

Varen skal returneres i producentens originalemballage og pakkes forsvarligt ind i egnet fragtemballage. Du må ikke påklistre mærkater eller skrive direkte på producentens originalemballage. Dette skal ske på fragtemballagen.

Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderes den fulde købesum til dig via den samme betalingsmetode, som er anvendt ved købet, hvilket kan tage op til 7 dage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). Ved bankoverførsel er det vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Mener vi, at betingelserne ikke er opfyldt for at du kan udnytte fortrydelsesretten, kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse herfor.


Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

BillyBlæk ApS
Toftebo 13
4681 Herfølge

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til BillyBlæk Kundeservice. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, kfst@kfst.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

 

Håndtering af personoplysninger

For at du kan afgive ordrer hos BillyBlæk.dk via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: 

Navn, adresse og e-mail-adresse. 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger kun med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos BillyBlæk.dk og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Når der indhentes personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker med dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Oplysninger afgivet til BillyBlæk.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 

På BillyBlæk.dk benytter vi logstatistik. Dette er et system, som indsamler oplysninger om eksempelvis, hvor mange besøgende der har været på websitet, hvor de kommer fra osv. Formålet med logstatistikken er at kunne optimere funktionen af websitet til gavn for kunderne. 

Dataansvarlig er BillyBlæk ApS

Som registreret hos BillyBlæk.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Hvis du ønsker en kopi af ordrebekræftelse, kan du få denne tilsendt. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til BillyBlæk ApS via e-mail: info@billyblaek.dk

Anvendelse af cookies

En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (fx. et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website, f.eks. et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet.